Untitled Document

Φρούτα: φυσικά, νόστιμα και καλά για την υγεία σας.

Συχνά αναφέρουμε το ρητό «ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα»,  το οποίο μπορεί να είναι κάπως υπερβολικό αλλά το φρούτο είναι σίγουρα ένα υγιεινό σνακ, γεμάτο οφέλη για την υγεία καθώς είναι φυσικό, χαμηλό σε λιπαρά, θερμίδες και νάτριο. Επιπλέον, πολλά φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε πιο γεμάτοι. Οι άνθρωποι συχνά θεωρούν ότι τα φρούτα είναι απλά μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, αλλά είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι σημαντικά για την καταπολέμηση των ασθενειών, περιέχουν πολλές βιταμίνες Α, Β, Ε, Κ και μέταλλα όπως κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ασβέστιο. Εάν θέλετε λοιπόν, να κρατήσετε τον γιατρό μακριά, ο μαγικός αριθμός είναι ΔΥΟ μερίδες φρούτων την ημέρα. Ακολουθούν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία, σχετικά με τα φρούτα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε…

Η γενική οδηγία για μια μερίδα φρούτων είναι:

  • 1 μικρό μήλο, πορτοκάλι, αχλάδι (130 γραμ.)
  • 20 ρώγες σταφύλι (50 γραμ.)
  • 1 μέτρια μπανάνα
  • 1 φλιτζάνι αποξηραμένα φρούτα (40 γραμ.)

 

Οφέλη για την υγεία

  • Η προσθήκη φρούτων στη διατροφή σας είναι ένας σίγουρος τρόπος για να γίνετε πιο υγιείς.Η καθημερινή πρόσληψη φρούτων μπορεί να ωφελήσει το σώμα σας με πολλούς τρόπους.Θα εκπλαγείτε με το πόσο καλύτερα θα νιώσετε όταν αρχίζετε να τρώτε περισσότερα φρούτα. Συνεχίστε να διαβάζετε για να ανακαλύψετε μερικά καταπληκτικά πράγματα που τα φρούτα κάνουν στο σώμα σας.
  • Ξέρετε ότι πρέπει να πίνετε αρκετό νερό.Αλλά αν είστε σαν τους περισσότερους , δεν πίνετε τα έξι έως οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα.Γνωρίζατε όμως ότι τα φρούτα είναι 80% νερό; Έτσι, εάν προσθέσετε περισσότερα φρούτα στη διατροφή σας, θα παίρνετε περισσότερο νερό στη διατροφή σας. Δεν υπάρχει άλλη τροφή στον πλανήτη που να περιέχει τόσο πολύ νερό.

  • Εάν έχετε πεπτικά προβλήματα όπως κράμπες στην κοιλιά, δυσκοιλιότητα ή διάρροια, μπορείτε να ανακουφίσετε μερικά από αυτά τα συμπτώματα τρώγοντας φρούτα.Τα φρούτα περιέχουν φυτικές ίνες που θα βοηθήσουν στη ρύθμιση των κινήσεων του εντέρου σας.Έχει επίσης αποδειχθεί ότι τα φρούτα είναι πολύ αποτελεσματικά στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης σας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικών επεισοδίων.
  • Μελέτες μας αποδεικνύουν ότι τα φρούτα βοηθούν στην τόνωση της μνήμης.Τα άτομα που τρώνε φρούτα σε τακτική βάση είναι σε θέση να διατηρούν πληροφορίες και να τα θυμούνται γρηγορότερα από εκείνους που δεν έχουν τα φρούτα μέρος της διατροφής τους.Μελέτες έχουν επίσης αποδείξει ότι τα άτομα που τρώνε φρούτα ή πίνουν χυμούς φρούτων σε τακτική βάση, θα μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου του Αλτσχάιμερ κατά 76%.
  • Πρέπει να θυμόμαστε ότι τα φρούτα είναι η πιο φυσική τροφή στον πλανήτη.Δεν υπάρχουν πολλοί άλλοι τύποι τροφίμων που μπορείτε απλά να τους κόψετε από το δέντρο και να τους φάτε, χωρίς να χρειάζεται να τους μαγειρέψετε πρώτα.

Αν πιστεύετε ότι τα φρούτα δεν είναι τόσο σημαντικά για την υγεία σας, ξανασκεφτείτε το. Υπάρχουν τόσα πολλά οφέλη σε κάτι που είναι φυσικό και τόσο εύκολο να αποκτηθεί. Κάντε στον εαυτό σας μια χάρη και αρχίστε να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα.